Friday 27 March 2015

Guna Simkad Tone Excel Boleh Jadi Kaya

anda pengguna simkad Tone Excel ?? alhamdulillah. 
masih belum ?? tunggu apa lagi.. jom memerdekakan simkad anda dengan simkad tone excel..


banyak kelebihan yang bakal anda perolehi jika anda antara pengguna simkad ini..

kelebihan :::
  1. boleh kekalkan dengan no. lama. 
  2. apabila anda topup, anda akan menerima point macam kad mesra. ala-ala gaya kad mesra di stesen minyak dan watsons tu.. dan point tersebut bolehlah ditukarkan dengan tiket airasia, smartphone, jam, tiket wayang, tiket konsert dan banyak lagi laa.. 
  3. dapat diskaun hingga 30% di hotel tunetalk.
  4. dapat PA insurance RM 100k.
  5. sekarang promosi topup RM 30 akan dapat extra RM 10, topup RM 50 / RM 100 dapat extra RM 20..
  6. dapat duit pasif ( apabila orang daftar simkad dengan kita, setiap kali orang tersebut topup, kita akan turut dapat komisyen.. jual hanya sekali, tetapi dapat komisyen sampai hujung nyawa selagi dia topup ) best kan?? boleh jadi kaya hanya goyang kaki.
komisyen :::
  1. kita topup untuk diri sendiri, akan dapat 3% daripada nilaian topup kita.
  2. apabila kita berjaya menjual 1 simkad, syarikat akan bagi komisyen RM 20. kalau jual 5 simkad sehari dapat RM 100... wowww !! ana kayaaa.. 
  3. yang last ni paling best, kita hanya jual sekali, tapi dapat duit berkali-kali. tiap-tiap bulan orang bawahan kita topup, syarikat akan bagi komisyen kepada kita. tengah-tengah makan nasi, orang tersebut topup kat 7eleven, syarikat pun bagi duit ke kita. free-free je. tengah syok makan, duit masuk.. waahhhhhh... nakkkkk !!



macam mana nak buat bisnes ni?
bisnes sen-sen Tone Excel?

ok. hanya simple je. macam ni.. kita promosikan simkad ni dengan menceritakan kelebihan simkad ni yang memang super duper terbaikkk  kepada keluarga, rakan-rakan dan orang lain.. 
dan semestinya mereka akan berminat kan.. siapa taknak jadi kaya dengan hanya goyang kaki, mereka berminat dan mendaftar.. kita akan dapat duit. mereka topup simkad tu, pun kita akan dapat duit.. dan apabila mereka promosi pulak kepada orang lain, pun kita akan dapat duit. macam tu laa.. 
so setiap kali mereka topup kita akan dapat duit cash... selepas ni, ada lah jugak side income untuk korang kan.. barang nak naik harga ni, GST.. baik tukar cepat-cepat simkad anda kepada Tone Excel.

macam mana kalau malas nak promote ?? 
alaaa.. rugi laa kalau mcam ni,. rezeki baru nak datang bergolek, tapi kita dah lari..

kalau malas nak promote, tak ada masalah. hanya guna untuk diri sendiri. guna saja pun dapat cashback 3% daripada nilaian topup kita sendiri dalam bentuk duit dan masih dapat kelebihan yang lain macam dapat point.. jangan risau.

guna simkad ni tak wajib cari orang.. nak guna saja pun boleh.. then tiba-tiba rasa poket kering, pokai.. tugas kita hanya perlu promote kelebihan simkad ni kepada orang lain tanpa perlu bayaran tambahan.

alaaa.. zaman sekarang pun dah maju kan.. tak perlu nak minum air berbotol-botol untuk hilangkan kering tekak banyak bercakap, nak promote kat online pun boleh.. facebook, twitter dan we chat kan ada..  tengah-tengah lepak dengan kawan-kawan tu.. tetiber senyap takde idea nak cakap dah.. cerita lah berkenaan simkad ni.. mana tahu diorang pun sama-sama nak kaya macam korang suatu hari nanti. 

apa yang korang tunggu lagi ?? jom merdekakan simkad anda dengan simkad Tone Excel yang jelas banyak kelebihannya.

untuk maklumat lanjut, boleh whatsapp ke 0132290930 atau ke facebook anwartoneexcel

jangan bertangguh, duit menanti anda.

_pesanan penaja_

No comments:

Post a Comment