Sunday 22 June 2014

Entry Terbaru Untuk Bulan Ini


salam 1 ummah dan salam sejahtera untuk pembaca sekalian... mesti korang susah kan nak cari dan baca entry-entry yang lepas-lepas.. amira memang bercadang nak kumpulkan semua link entry-entry dalam satu page.. nanti senang.. korang semua tak perlulah nak bersusah-payah scroll down buka page yg sebelum-sebelum neyh.. tapi asiff jiddan.. masa sekarang ni belum mengizinkan amira untuk berbuat sedemikian.. sebabnya amira masih menunggu broadband dari ayah amira.. amira belum balik terengganu lagi.. waaaa !!! seriously.. amira rindu sangat terengganu.. rindu nak lepak dengan sahabat-sahabat kat giant... dekat pantai batu burokkk.. waaaa.. sebut jer pantai.. terimbas ombak-ombak dan angin sepoi-sepoi.. cewahh !! haha.. rindu nak naik motor pergi taman tamdun islam ( masjid kristal ) petang-petang... rindu semua tuuuuu!!!! ok. dah bnyak merapu.. back to the main topic..

tapi insyaAllah minggu depan kawan amira yang duduk terengganu jugak akan balik.. sedih. amira tak boleh nak balik sekali. sebabnyer tiket untuk balik ke terengganu ader.. tapi yang nak blik kt jengka ni semula tak ader.. so.. amira taknak lah menyusahkan ayah amira nak mintak tlong belikan kt sana.. jadi amira putuskan amira tak balik.. amira hanya akan balik raya nanti.. *menangis* konon ! hahaha~ nanti amira akan mintakkan kawan amira tu tlong amikkan broadband tu kat ayah amira.. nanti bolehlah amira on if amira free.. okeh????

sedih jer muka korang ?? hahhaa.. takpe. amira kan baik. cewaaahh ! syok sendiri.. haha.. untuk tidak menghampakan kalian semua.. amira akan letakkan sikit link entry-entry yang terbaru... senang lah korang.. juz click jer !!!! ok ~ semoga terhibur dan bermanfaat untuk kalian semua.. segala yang baik dan kelebihan datang dari Allah.. segala yang buruk dan kekurangan datangnya dari kekhilafan amira sendiri... 

juz click tajuknya (^_^)

>> syukur kini aku menutup aurat
>> cerita dari seorang ustaz 
>> cinta seorang ustazah
>> di jalan dakwah aku menikah
>> come back
>> leftenan hipokrit dan sarjan munafiq
>> aku bukan ustaz poyo
>> espiemnostrophobic ? apa itu doktor ? 
>> tersenyumlah sayang .. mengapa aku diuji

setakat ni dulu amira letakkan okey.... got to go.. babai sayang semuaaaaaa.. <3 assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment