Thursday, 17 January 2013

KePeRcAyAan PerLu DiJaGa ~

Edit Posted by MissShyShy with No comments
AsSaLaMuaLAikum dan SaLam 1 UmMah ~


kepercayaan...
sekali kita ditipu atau dikhianati..
sukar untuk mempercayainya lagi..
kan?? stuju x dgn knyataan amira nie?? klau stuju,, angkt tgan mcm sya,, kih3~ 

ok.. amira nk share n nk nasihatkan sikit lar... amira bukannya perfect maner pun kalau nk dibandingkan korang,, apatah lagi nk nasihatkan orang nie.. dah nmenyer manusia biasa.. amira mmg mngaku yg amira ader bnyak kkurangan.. tapi aper slahnya kita saling nasihat-menasihati kan..

amira pnah ader kwan.. dan kiteorang boleh dikatakan bestfren jugak lar.. sbb amira dgn dia mmg rapat.. tapi satu hari,, dia khianat kat amira.. rasenyer xperlu lar amira cerita aper yg dia buat neh.. aper yg amira boleh kongsikan,, dia telah memalukan amira dekat kazen amira.. yg len,, biarlah rahsia neh.. xbaik mengaibkan orang.. dlu mmg amira mmg percaya lar kt dia.. dah nmer kwan rapat kan.. tp bila dia buat mcam tu,, perasaan percaya kt dia tu,, mmg trus hilang.. n amira telah dnasihatkan agar mjauhkan diri dr kwan dgn dia n orang mcm dia..

kat sini, amira juz nk bgtau lar kat korang.. kalau korang dah ader kwan,, jgnlar khianati jalinan persahabatan tu.. jgalah hati si kwan tu.. kalau korang buat mcm tu kat kwan korang,, mmg tkkan kekal lamer larh persahabatan tuh..dan jgn hrap kalau paper jadi kt korang,, korang akn mdapat kepercayaannya lagi.. silap hari bulan,, smpai mati si kwan tu ingt perbuatan korang.. ingtlarh,, skali korang tipu or khianat kwan korang,, jgn mimpi korang akn trus mdapat kepercayaannya lagi.. mmg tidak akan ! jadi jgn lar buat gitu neh.. jaga lar hati si dia neh.. baru kepercayaan thdp korang sentiasa wujud.. (^_^)

yang baik datangnya daripada ALLAH,, segala kekurangan datangnya dari kelemahan diri amira sendiri.. wasalam ~


0 comments:

Post a Comment