Saturday 29 December 2012

AhlaN wAsAhLaN 2013..

AsSaLamUalAiKuM dan SaLAm 1 UmMaH ~ (^_^)

first of all,, bersyukur kehadrat Ilahi, smpai ke hari ini, 30.12.2012, Allah masih beri kesempatan kepada amira untuk masih mneruskan hidup sebagai khalifah di muka bumi ini.. amira harap Allah sentiasa merahmati umur amira ke hari ini.. amiinnnn~ 



tinggal beberapa hari lagi kan nak masuk 2013... korang dah bersedia ker?? bersedia ker tak bersedia ker,, kena harungi jugak lar nmpaknyer kan.. kenangan dan pengalaman 2012 sentiasa mngajar amira erti kehidupan yang sebenar.. mengajar erti persahabatan,, mengajar yang mana berlian dan mana yang kaca... apapun semua tu tak pernah mematahkan semangat amira untuk meneruskan hidup.. tulah masam manis kehidupan kan?? kalu hidup tanpa ader masalah, cabaran langsung, mendatar jer... xsyok namenyer kan ~

amira sangat mengharapkan belas kasihan Allah agar mempermudahkan segala urusan amira pada tahun hdapan tanpa dibebani masalah-masalah yang amira takkan boleh nak pikul sorang-sorang.. amira bharap jugak Allah akan sentiasa memberi hidayah dan petunjuk kepada amira untuk menjadi seorang hamba yang baik dari tahun-tahun sebelum ni.. tnpa hidayah dari-Nya.. tak kemana jugak diri nie..

kepada sahabat-sahabat amira yg dah kena balik asrama tu,, selamat menjalani kehidupan sebagai pelajar larh yer... especially sahabat baik amira,, mohd nazirul mubin bin mohd noor... thank u 4 everything ! dialah yang banyak bantu amira sepanjang persahabatan amira dengan dia.. semoga persahabatan kita akan berkekalan.. ^^  amira ucap selamat belajar... belajar bersungguh-sungguh neh.. ( pesan untk diri sendiri jugak =D ) huhu.. bg yang sebaya dengan amira,, tahun depan kiter GAMBATE ! berjuang ~ FORM5 2013 boleh !!! chaiyok2 !! 

dan bagi makluman sahabat-sahabat blogger semua,, tahun depan amira akn kurangkan berblogging dan berfacebook.. amira harap even amira akan kurgkan berblogging, amira harap korang still support amira neh.. jangan lupa singgah-singgah di blog amira.. tu jelarh kut untuk kata-kata akhir tahun 2012.. berjumpa lagi kita di 2013 neh... nntikan entry yang seterusnya.. (*-^)

wasalam ~ 

1 comment: